A március 28-i adatok alapján toronymagasan a Házasság első látása reality volt a legnézettebb magyar műsor, 815 ezren követték a teljes lakosságból, miközben a rivális kereskedelmi csatornán futó üzleti reality mindössze 355 ezer embert érdekelt. A TV2 műsora a főbb célcsoportban is nyert (18-49, 18-59 éves kor közöttiek, női nézők), így nem meglepő a tévétársaság döntése, jön majd a folytatás, lesz újabb évad.
A második évadra itt lehet jelentkezni. Aki tévéműsorban szeretne párt találni magának, és persze házasodni, annak meg kell adnia, mikor ért véget előző kapcsolata, hány gyereke van, illetve milyen számára az álomnő, álomférfi, azaz az ideális partner. Fotót is kell küldeni, majd következik a személyes találkozó.
A műsor legutóbbi részéről itt írtunk: botrány volt, amikor összeeresztették a párokat, olyan nő is féltékeny lett, akire nem számítottak a nézők.