Hiába népszerű, mégis megszűnteti ezt az Aldi

koronavírus, vírus, járvány, illusztráció, Budapest, maszk, arcmaszk, védőmaszk, Aldi, vásárlás, bevásárlás
Vágólapra másolva!
Az Aldi Magyarország folyamatosan azon dolgozik, hogy tevékenységének környezetre gyakorolt hatását a lehető legalacsonyabb szinten tartsa. Az innovatív környezetvédelmi megoldásairól is ismert áruházlánc hetente megjelenő, 40-48 oldalas szórólapja januártól kizárólag online formában lesz elérhető a weboldalon és az applikációban, a papíralapú szórólapból a vállalat egy kétoldalas kivonatot fog országos szinten terjeszteni.
Vágólapra másolva!

Az Aldi Magyarország – amely élenjáró zöld megoldásainak köszönhetően 2021-ben és 2022-ben is elnyerte az „Az Év Környezettudatos Kereskedője" díjat – döntése értelmében 2023 januárjától megs

Illusztráció Fotó: Csudai Sándor - Origo

zűnik a megszokott papíralapú szórólap gyártása és terjesztése, az aktuális akciókat bemutató szórólap ugyanakkor online formában változatlan terjedelemben elérhető marad a vállalat honlapján, az aldi.hu-n és mobiltelefonos applikációjában. Papíralapon egy kisebb méretű, mindössze kétoldalas, az aktuális akciók kivonatát bemutató flyert fog országosan terjeszteni a vállalat.

A lapon elhelyezett QR-kód segítségével a vásárlók az összes aktuális ajánlatot tartalmazó online szórólapot is bármikor elérhetik.

Az áruházlánc intézkedésének köszönhetően éves szinten közel 5000 tonna papírhulladékkal kevesebb keletkezik majd, és az így megtakarított alapanyag, valamint a nagy terjedelmű szórólap előállításának és szállításának megszűnéséből származó karbonlábnyom-csökkenés nem csupán a fenntarthatóságot támogatja, hanem alacsonyabb működési költséget is jelent a válallat számára.

Az online szórólap és a kétoldalas flyer önmagában 60 százalékkal alacsonyabb környezetterheléssel jár majd.

Ez a megtakarítás továbbá lehetőséget biztosít a vállalatnak az áremelkedés fékezésére, illetve a munkatársak bérének további növelésére.

A vállalat szórólapja már évek óta elérhető webes felületeken és pozitív visszhangra talált a fogyasztók körében, akik hamar átálltak a fenntartható, könnyen és bármikor elérhető, minden tekintetben kényelmes és naprakész online felületek használatára. Az előnyök kézenfekvők, hiszen bárhol, bármikor böngészhető a környezetbarát módon előállított online szórólap, kikereshetők az akciós termékek, az applikációban pedig bevásárlólistát is készíthetnek a fogyasztók. A cég vásárlói számára mára általánossá vált az online szórólap használata, egyrészt a kutatások szerint már a vásárlók közel kétharmada az online tájékozódást preferálja a papíralapúval szemben - írja közleményében a vállalat.