A termék csomagolását a művész és a Stumptown kreatív csapata közösen tervezte meg.
Az egyetlen helyről származó (single origin) kávét
a szumátrai Aceh régióban termesztik, és a Stumptown számára egy nők által működtetett cég, a Ketiara Cooperative gyűjti össze.
Az ökotanúsítvánnyal rendelkező kávé íze datolyás és szerecsendiós jegyekben fürdőzik, a lecsengése pedig csokoládés.
„A Stumptown mindig is kötődést érzett a Punk Keresztapja és művészi tevékenysége iránt, és megtiszteltetésnek veszi, hogy együttműködhet vele ebben a projektben" – nyilatkozta Mallory Pilcher, a Stumptown márkamenedzsere.
A kávé forgalmazásából származó bevétel egy része egy Girls Rock Camp Alliance nevű, olyan szervezethez vándorol, amelynek célja, hogy a zenei szakmában elősegítse a nők érvényesülését.
Iggy Pop kávé iránti szenvedélye egyébként olykor Jim Jarmusch filmjeiben is markánsan megnyilvánult.
A 2003-as Kávé és cigaretta című alkotásban például a punkikon és Tom Waits között zajló szájtépés alatt meglehetősen világosan manifesztálódik a vonzódás, az amerikai rendező 2019-es horrorvígjátékában (The Dead Don't Die – kb. A holtak nem halnak meg) pedig Iggy kávéfüggő zombiként tűnik fel.