Az adózók véleményét kéri az APEH

Vágólapra másolva!
 
Vágólapra másolva!

Hétfőtől ügyfélelégedettségi felmérést indított az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal. A másfél évvel ezelőtti kutatás folytatásaként az adózók újra elmondhatják véleményüket az adóhatóság szolgáltatásairól és ügyfélszolgálati tevékenységének minőségéről, amivel fontos visszajelzést adhatnak a hivatal munkájáról és működéséről - közölte az adóhatóság.

A felmérés célja, hogy az APEH javítsa az ügyfélszolgálati tevékenységét. A válaszadók három héten keresztül az ügyfélszolgálati irodákban és a honlapon egy 17 kérdésből álló kérdőívet tölthetnek ki. A felmérés eredményeit, az ügyfelek véleményét és ötleteit a hivatal figyelembe veszi a szolgáltatások és az ügyintézés fejlesztésekor, hogy adóügyeinket még könnyebben és egyszerűbben intézhessük a jövőben.