1/18Hagyományosan népszerű a Duster a magánvásárlók körében. Még nincsenek hivatalos magyar árai, csak tervezetek, mindenesetre Németországban 1500 euróval drágább az elődjénél
Hagyományosan népszerű a Duster a magánvásárlók körében. Még nincsenek hivatalos magyar árai, csak tervezetek, mindenesetre Németországban 1500 euróval drágább az elődjénél
1/18Dacia Duster III. generáció menetpróba
Dacia Duster III. generáció menetpróba
1/18Sokkal jobb az eddiginél a húzókaros első kilincs, de a rejtett hátsó túl magasan van a gyerekeknek, ráadásul belül nem kapott burkolatot, így kilátszik a két torx csavar. 2,64 méter a tengelytáv
Sokkal jobb az eddiginél a húzókaros első kilincs, de a rejtett hátsó túl magasan van a gyerekeknek, ráadásul belül nem kapott burkolatot, így kilátszik a két torx csavar. 2,64 méter a tengelytáv
1/18Dacia Duster III. generáció menetpróba
Dacia Duster III. generáció menetpróba
1/18Látványos, de kemény műanyag a műszerfal – sokat dobna rajta a Sandero-család textilborítása. Minden sorhármas motorhoz kézi váltó jár, míg a full hibridhez körmös kapcsolású MultiMode automata
Látványos, de kemény műanyag a műszerfal – sokat dobna rajta a Sandero-család textilborítása. Minden sorhármas motorhoz kézi váltó jár, míg a full hibridhez körmös kapcsolású MultiMode automata
1/18Bár szó sincs arról, hogy részlegesen önvezető lenne (a tempomat sem adaptív), a Duster már figyeli a táblákat, figyelmeztet sávelhagyásra, tud vészfékezni – és csipog gyorshajtásnál, ami kikapcsolható
Bár szó sincs arról, hogy részlegesen önvezető lenne (a tempomat sem adaptív), a Duster már figyeli a táblákat, figyelmeztet sávelhagyásra, tud vészfékezni – és csipog gyorshajtásnál, ami kikapcsolható
1/18Motoros ajtónyitás és más sallangok helyett praktikus kialakítást kínál a csomagtér. Na meg alapból tágas méretet, ami bővítve 1635-1696 literre nő
Motoros ajtónyitás és más sallangok helyett praktikus kialakítást kínál a csomagtér. Na meg alapból tágas méretet, ami bővítve 1635-1696 literre nő
1/18Enyhén emelt az üléshelyzet, természetesen manuális állítással. Kissé puhák az oldaltámaszok, menők a farmer kárpitok – rímelnek rájuk az ajtók és a műszerfal kékes, persze kemény betétjei
Enyhén emelt az üléshelyzet, természetesen manuális állítással. Kissé puhák az oldaltámaszok, menők a farmer kárpitok – rímelnek rájuk az ajtók és a műszerfal kékes, persze kemény betétjei
1/18Kár, hogy a hátsó üléshez nem vezet szellőzőcsatorna. Legóként kombinálhatók és áthelyezhetők a YouClip rendszer elemei, itt éppen a pohártartós, akkus lámpás, akasztós kompozíció látható
Kár, hogy a hátsó üléshez nem vezet szellőzőcsatorna. Legóként kombinálhatók és áthelyezhetők a YouClip rendszer elemei, itt éppen a pohártartós, akkus lámpás, akasztós kompozíció látható
1/18Dacia Duster III. generáció menetpróba
Dacia Duster III. generáció menetpróba
1/18Szögletes, masszív és kicsit jeepes a forma. Ez az első Dacia, amit már eleve a márka új arculatához és logójához terveztek, menő a lámpatestek Y-alakú fénysávja
Szögletes, masszív és kicsit jeepes a forma. Ez az első Dacia, amit már eleve a márka új arculatához és logójához terveztek, menő a lámpatestek Y-alakú fénysávja
1/18Gyökeresen megváltozott a hátulnézete is, új dizájnelem a karcsú, elnyújtott lámpa és a hajlított tetőszárny. Nyújtott, valószínűleg hétülésesként is kapható rokona lesz a Bigster
Gyökeresen megváltozott a hátulnézete is, új dizájnelem a karcsú, elnyújtott lámpa és a hajlított tetőszárny. Nyújtott, valószínűleg hétülésesként is kapható rokona lesz a Bigster
1/1816, 17 és 18 colos kerekekkel szerelik, a 4x4 modelleknél négy évszakos Conti abroncsokkal. Nem csak a kerékjáratok peremére, hanem az ajtókra is jutott a részben újrahasznosított műanyagokból
16, 17 és 18 colos kerekekkel szerelik, a 4x4 modelleknél négy évszakos Conti abroncsokkal. Nem csak a kerékjáratok peremére, hanem az ajtókra is jutott a részben újrahasznosított műanyagokból
1/1830 fok feletti terepszögeivel és megnövelt, 21,7 centis hasmagasságával könnyű terepen is jól elboldogul a 4x4-es Duster. Egyes fokozatban, alapjáraton gázadás nélkül tud kúszni-mászni
30 fok feletti terepszögeivel és megnövelt, 21,7 centis hasmagasságával könnyű terepen is jól elboldogul a 4x4-es Duster. Egyes fokozatban, alapjáraton gázadás nélkül tud kúszni-mászni
1/18Essential szinttől felfelé analóg helyett digitális óracsoport és érintőképernyő jár. Utóbbin a full hibrid modellben követhetük a benzines (94 LE) és a két villanymotor (49 LE) energiaáramlását
Essential szinttől felfelé analóg helyett digitális óracsoport és érintőképernyő jár. Utóbbin a full hibrid modellben követhetük a benzines (94 LE) és a két villanymotor (49 LE) energiaáramlását
1/18A 4x4-ben Eco, automata, hó, sár/homok és offorad program választható, ami a nyomatékelosztás mellett a kipörgésgátlóra hat. Lejtmenetvezérlés aktiválható, van hegymeneti elindulássegítő is
A 4x4-ben Eco, automata, hó, sár/homok és offorad program választható, ami a nyomatékelosztás mellett a kipörgésgátlóra hat. Lejtmenetvezérlés aktiválható, van hegymeneti elindulássegítő is
1/18Felárért a Sleep Pack-kel kempingautóvá varázsolható: az üléseket lehajtva 1,9x1,3 méteres ágyat lehet kialakítani, a főzőeszközöket tárolórekeszek fogadják, a többi túraholmi a tetőre pakolható
Felárért a Sleep Pack-kel kempingautóvá varázsolható: az üléseket lehajtva 1,9x1,3 méteres ágyat lehet kialakítani, a főzőeszközöket tárolórekeszek fogadják, a többi túraholmi a tetőre pakolható