Készülőben az újabb botrány: a Maybelline reklámarca lett a transzaktivista

transz influenszer
888
Vágólapra másolva!
A Bud Light sörmárka csak a kezdet volt. A transzaktivista, Dylan Mulvaney újabb márka reklámarca lett – ezúttal a Maybelline kozmetikumokat gyártó cég termékeit népszerűsíti.
Vágólapra másolva!

– írta Oli London a Twitteren megosztott videóhoz.

Dylan Mulvaney – aki Audrey Hepburn transz verziója próbál lenni – azzal vált híressé a TikTokon, hogy videós blogot vezetett a nemi átalakulásáról. A transz nőnek annyira bejött az élet, hogy 2022-ben Joe Bidennel beszélgetett a Fehér Házban a transzjogokról.

Piperkőc kinézete és stílusa mélyen sérti a nőket, azonban a cégek valamiért fantáziát látnak benne, újabb és újabb munkákkal látják el – most éppen sminktermékeket reklámoz.

A Bud Light promócióhoz hasonlóan a Maybelline szponzoráció is nagy felháborodást keltett a közösségi médiában.

– írta egy felháborodott kommentelő Mulvaney Instagram-oldalán.

– írta egy másik.

A felháborodott kommentáradat a Twitteren folytatódott.

– írta valaki.

– kommentelték.

Nem csodálkoznánk rajta, ha ezek után jelentősen visszaesne a cég sminktermékeinek eladása. Ahogy az a Bud Light esetében is történt.